Menu
Kolacje / Obiady / Przepisy

Niskowęglowodanowa wołowina z warzywami (keto, lchf)

Nie masz pomysłu na keto-obiad? Niskowęglowodanowa wołowina z warzywami to obiad idealny- szybki, kolorowy, smaczny, a przede wszystkim zdrowy. Smakowite danie dla dwóch osób zrobisz w zaledwie 25 minut.

SKŁADNIKI/ 2 porcje

– 200 g mielonego mięsa wołowego (u mnie z łopatki)

– ½ papryki zielonej, 75 g

– ½ papryki czerwonej, 75 g

– ½ papryki żółtej, 75 g

– 5 małych pieczarek, 45 g

– 1 mała cukinia, 225 g

– 1 mała cebula czerwona, 70 g

– 2 łyżki posiekanego szczypiorku, 16 g

– 4 łyżki masła klarowanego, 40 g

– ulubione przyprawy (u mnie pieprz, sól, mielona kolendra, sos sojowy, suszony tymianek)

PRZYGOTOWANIE

W głębokiej patelni rozpuszczamy masło i wrzucamy mięso. Dusimy około 5 minut (po upływie tego czasu przyprawiam mięso kolendrą, pieprzem i tymiankiem).

W między czasie paprykę i cebulę kroimy w drobną kostkę, cukinię i pieczarki w półplasterki. Wrzucamy pokrojone warzywa i dusimy całość około 15 minut.

Na koniec solimy i do całości dodajemy łyżeczkę sosu sojowego.

Danie przekładamy do miseczek i posypujmy posiekanym szczypiorkiem.

Wartość energetyczna całości: 933 kcal, 50 g białka, 73 g tłuszczów, 19 g węglowodanów przyswajalnych

Wartość energetyczna porcji:  467 kcal, 25 g białka, 37 g tłuszczów, 10 g węglowodanów przyswajalnych

Brak komentarzy

    Zostaw komentarz