Menu
Kolacje / Przepisy / Śniadania

Jaja z pastą z awokado (keto, lchf)

keto jaja z pastą z awokado przepis śniadanie jadietetyk1

Keto jaja z pastą z awokado to idealny pomysł na śniadanie. W połączeniu z łososiem stanowią pełnowartościowy posiłek.

Jaja są bardzo zdrowe i mogą stanowić podstawę diety keto. Zawierają mnóstwo składników odżywczych niezbędnych w zdrowej diecie.

SKŁADNIKI/ 2 porcje

– 6 jaj

– 1 sztuka awokado, u mnie 140 g

– 2 brzuszki z łososia, u mnie 200 g

– łyżka oliwy z oliwek, 10 g

– łyżeczka soku ze świeżej cytryny, 6 g

– łyżka kopru ogrodowego, 4 g

PRZYGOTOWANIE

Jaja gotuję na twardo. Obieram i kroję na pół.

Awokado obieram, wrzucam do głębokiej miseczki, dodaję kawałki łososia, sok z cytryny i pieprz.

Całość blenduję i nakładam na połówki jaj, posypując koperkiem.

Keto jaja z pastą z awokado smakują najlepiej z czymś kwaśnym, np. sałatką z ogórków kiszonych.

Wartość odżywcza całości: 1448 kcal, 75 g białka, 125 g tłuszczów, 13 g węglowodanów przyswajalnych, 5 g błonnika

Wartość energetyczna porcji:  724 kcal, 37,5 g białka, 62,5 g tłuszczów, 6,5 g węglowodanów przyswajalnych, 2,5 g błonnika

Proporcja BTW: 1:1,7:0,2

keto jaja z pastą z awokado przepis śniadanie jadietetyk1

Brak komentarzy

    Zostaw komentarz