Zapraszam do kontaktu | kontakt@jadietetyk.pl

Jaja z pastą z awokado

Jaja są podstawą diety niskowęglowodanowej. Zawierają mnóstwo składników odżywczych niezbędnych w zdrowej diecie. W połączeniu z awokado i łososiem mogą stanowić szybkie i pyszne śniadanie. 

SKŁADNIKI/ 2 porcje

– 6 jaj

– 1 sztuka awokado, u mnie 140 g

– 2 brzuszki z łososia, u mnie 200 g

– łyżka oliwy z oliwek

– łyżeczka soku ze świeżej cytryny

– łyżka kopru ogrodowego

PRZYGOTOWANIE

Jaja gotuję na twardo. Obieram i kroję na pół. Awokado obieram, wrzucam do głębokiej miseczki, dodaję kawałki łososia, sok z cytryny i pieprz. Całość blenduję i nakładam na połówki jaj, posypując koperkiem.

Najlepiej smakuje z czymś kwaśnym, np. sałatką z ogórków kiszonych.

Wartość odżywcza całości: 1448 kcal, 75 g białka, 125 g tłuszczów, 13 g węglowodanów przyswajalnych, 5 g błonnika

Wartość energetyczna porcji:  724 kcal, 37,5 g białka, 62,5 g tłuszczów, 6,5 g węglowodanów przyswajalnych, 2,5 g błonnika

Proporcja BTW: 1:1,7:0,2

1 %
BIAŁKA
1 %
TŁUSZCZÓW
1 %
WĘGLOWODANÓW

Dodaj komentarz